luni, 12 iulie 2010

Am ajuns fratiloor !

Haha, huhu, hehe, hihi si ce mai vreti voi. Eh, AM AJUNS ACASA!!!
Dupa lungi chinuri de a-i convinge pe ai mei sa nu mai stam si luni, am ajuns luni seara acasa. Unii ar mai fi vrut sa stea si "luni". Eu nu. De cee?
Pentru ca:
-ploua aproape zilnic
-mi'era dor de ele si ei
-ma saturasem de atata mancare, de atatia straini si mai ales DE ACEL COCALAR!!!!!
Cocalar?
Da, cocalar. Un cocalar care terminase liceul si venise cu prietenii acolo, care se tot tinea dupa mine si imi facea cu mana. Valentin, din Constanta. Bine-inteles ca ai mei au zis ca e politicos, pentru ca ii saluta /:), de gasca, pentru ca am jucat volei in piscina cu el si prietenii lui dar, pe mine ma stresa. Tin sa le multumesc lu' moni si geo, care m'au sustinut. Eram la piscina, era si el. Eram la restaurant, era si el. Eram la biliard, era si el. Eram la sauna, era si el. Eram la jacuzzi, ghici cine era. Eram la minigolf, ERA SI EL. ERAM LA PING-PONG, ERA SI EEEEEEEL. ERAM LA FITNESS, ERA SI EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL. Gata, calm, calm. :-<
-pentru ca era o mascota idioata care zilnic, la 10:30 impartea dulciuri copiiilor cazati in complexul "vila bran", si mereu venea la mine si imi dadea. Mai putin odata, exact cand vroiam, normal. Mereu m'am simtit aiurea.

M'au salvat ele cu care vorbeam zilnic la telefon, cate o ora. Alfel, nu vreau sa ma gandesc ce ar fi fost.

Hai gata ca ma doare mana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu