miercuri, 26 octombrie 2011

Nigel.

A murit Nigel.
Multi dintre voi or sa intrebe cine cacat a fost Nigel.
Ei bineeee...:
Nigel a fost calugarita clasei 8 C, a scolii Nr. 117, generatia 2011-2012.
A fost gasit in prima zi de scoala in sala de clasa si adoptat de catre Alex. A dus o viata in captivitate, fiind mascota clasei. A fost iubit de toata lumea.
Sfarsitul sau tragic a fost in data de 26.10.2011 cand, a intrat in ghiozdanul lui Alex si astfel ne-am trezit cu el la scoala. Acolo a ajuns pe capul Marinei, care s-a speriat si din greseala l-a calcat, rupandu-i un picior. Un timp s-a crezut ca e mort, pana am vazut ca misca. Cand am crezut a doua oara ca si-a dat duhul, eu, Alexa, am cazut de comun acord cu colegii sa il iau acasa [ca fiind administrator al paginii acesteia si al paginii clasei].
In jurul orei 18:30 acesta a renuntat sa se mai chinuie, trecand intr-o lume pliiiiiina cu gandaci.
Nu te vom uita, rest in peace! ♥

Urmariti-l pe Nigel pe facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu