luni, 31 decembrie 2012

2012

Ok, deci 2012 a fost un an pliiin de lucruri neasteptate. Si pot spune ca a trecut destul de greu, pentru ca au fost o gramada de lucruri mici care l-au facut un an naspa si cateva chestii mari care l-au facut foarte tare.
Cele mici: am simtit emotia examenelor si a admiterii la liceu; am trecut printr-o despartire dureroasa de care inca nu m-am "vindecat" (si da, la varsta mea :) ); am trecut si printr-o mutare si inca nu m-am obijnuit calumea cu noul apartament.
Cele mari: am ajuns la liceu si e foarte $mecher; am o medie super ok :)); la capitolul baieti stau bine :)); am o casa mai mare; am prieteni noi si niste colegi super si un dirig genial; siiiiiiii vine revelionul care va fi super duper cute!
un an bun sa fii, 2013!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu