vineri, 3 octombrie 2014

ce daca scriu asa rar?

ar trebui sa scriu noutati si etc dar nu-i pasa nimanui oricum. nu cred ca imi mai citeste cineva blogul. actually nici n-ar avea ce sa citeasca pentru ca postez rar. imi vin in minte momente de acum 3-4 ani si mi-am amintit de dragul meu blog. si m-am gandit sa fac o leapsa (nu stiu daca inca se mai practica lucrul asta) cu ce as fi considerat acum 3-4 ani si, aceeasi, pentru eu cea de acum.

4 YEARS AGO ME

1. Principala mea trasatura: sinceritatea
2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat: devotamentul
3. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la o femeie: sinceritatea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: altruismul
5. Principalul meu defect: neatentia
6. Îndeletnicirea mea preferată: ascultatul muzicii
7. Fericirea pe care o visez: sa fiu iubita de cineva anume
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: sa nu mai aiba nimeni nevoie de mine
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: NY
10. Culoarea mea preferată: movul
11. Floarea care-mi place: crinul
12. Pasărea mea preferată: colibri
13. Prozatorii mei preferaţi: Paulo Coelho
14. Poeţii mei preferaţi: Mihai Eminescu
15. Eroii mei preferaţi din literatura: Santiago din "Alchimistul"
16. Eroinele mele preferate din literatură: Maria din "Unsprezece minute"
17. Compozitorii mei preferaţi: Ludwig van Beethoven
18. Pictorii mei preferaţi: Leonardo da Vinci
19. Eroii mei preferaţi din realitate: Maica Tereza 
20. Ce urăsc cel mai mult: indiferenta
21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere: memorie buna
22. Cum aş vrea să mor: dupa ce am apucat sa fac tot ce mi-am propus
23. Deviza mea: nu aveam una

ACTUAL ME

1. Principala mea trasatura: devotamentul
2. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la un bărbat:  devotamentul
3. Calitatea pe care doresc să o întâlnesc la o femeie: sinceritatea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: altruismul; devotamentul 
5. Principalul meu defect: comoditatea :D
6. Îndeletnicirea mea preferată: somnul, iesitul afara
7. Fericirea pe care o visez: alaturi de el, dentista si cu multi $$$
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: sa nu mai aiba nimeni nevoie de mine
9. Locul unde aş vrea să trăiesc: oriunde mi-ar fi bine
10. Culoarea mea preferată: movul
11. Floarea care-mi place: trandafirul
12. Pasărea mea preferată: bufnita
13. Prozatorii mei preferaţi: Paulo Coelho
14. Poeţii mei preferaţi: nu am
15. Eroii mei preferaţi din literatura: Santiago din "Alchimistul", Akaki Akakievici, din "Mantaua"
16. Eroinele mele preferate din literatură: Maria din "Unsprezece minute"
17. Compozitorii mei preferaţi: Ludwig van Beethoven
18. Pictorii mei preferaţi: Salvador Dali
19. Eroii mei preferaţi din realitate: -
20. Ce urăsc cel mai mult: invidia
21. Calitatea pe care aş vrea să o am din naştere: memorie buna
22. Cum aş vrea să mor: impacata cu mine insami si cu toti cunoscutii,  dupa ce am apucat sa fac tot ce mi-am propus
23. Deviza mea: carpe diem


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu