duminică, 6 iunie 2010

crazy in love



Iubesc, da frate iubesc. Si? Nu numai emo iubesc, toti oamenii o fac, chiar daca nu recunosc.
Chiar daca "sufar", nu sunt emo. Va rog nu mai spuneti asta. Chiar nu par. Marog, sa revin.
Iubesc. Dar o dragoste dinaia ciudata, vi s'a intamplat vreodata?
Aica nu sunt sigura. Dar asa cred. Nu stiu de ce, mi'a venit asa dintr'o data. :-<
Nu va spun cine. Daca imi sunteti prieteni loiali stiti, v'ati dat seama.
Dar nu'mi convine, e foarte ciudaaaaat, nu'i corect. Eu nu vreu sa il iubesc, dar totusi o fac. Sau marog, subconstientul meu o face. Imi vine in minte numai imaginea lui, si eu repet continuu, cu vocea mintii "sterge'o! sterge'o!" Nu mai vreau, m'am saturat, e prea ciudat.
De ce am parte numai de dinastea? Vorba lui coco, de ce toate, respectiv toti sunt pe invers? [nu gay]

LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE. Aaaah, gata. FUCK! ~x( e incontrolabil!!!
De 2 zile sunt obsedata, cum ma suportati frte? Mie mi'e greu sa ma suport pe mine....
Gata! Pleaca! Go away from my mind! I am becoming crazy about you...and i don't want!













Too late... i am already crazy about you. Fuck!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu