miercuri, 23 iunie 2010

I just can't stop loving you.


Inca 2 saptamani. Oare mai rezist? Trebuie sa fiu strong, sa supravietuiesc. Mi'e greu, dar ele sunt aici sa ma ajute.
Oare de ce stau aici si ma plang, sufar, scriu, iar tu esti departe? A da, ma descarc.
All of my mind is full of...YOU. Diminteata te visez, la pranz te visez, dupa-amiaza te visez, seara te visez, noaptea te visez, ascultand Driftul te visez. In metrou...
Sti ce fac acum? Ma uit pe geam. Si sti ce mai fac? TE VISEZ...
Vis cu ochii intredeschisi. Mi te imaginez... inchid ochii si ma pierd in...tine. Dar visul s'a terminat. Nu te am. Te'as vrea. Imposibil. Plang. Ma invalui intr'o tristete deplina, absurda...
Incep sa fredonez "Love is in the air....everywhere I look around". Dar vantul bate, si odata cu el, zboara si dragostea mea, visele mele. In directia ta. Oare ajung la tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu