vineri, 27 august 2010

Funny things. - pentru cei ce stiu despre ce e vorba.

-Dan[la betie]: vino sa te puuuuup! [ma pupa in par]
Acum da.mi si celalalt obraaaaaaaaz. [ma pupa in par.]


-eu: Si acum sa vina cineva si sa ma darame peste moni, geo si pluto.
-Dan[la betie]: Hai Alex sa ne bateeeeeem. [incearca sa ii dea un pumn si ma loveste in maxilar. Cad peste moni, geo si pluto.]


-Alex: Ma doare spatele. Cine stie sa faca masaj?
-eu: Eu. dar nu iti mai fac inca o data.
-Alex: hai maa :o3
-Dan: stii ca se refera la masaj la _|_ nu?
-Alex: de data asta chiar nu. :))


-Alex: moni pupa.mi mana!
-eu: Dupa ce te.ai scarpinat la _|_?


[Am un talent incredibil de a ma uita la alex tocmai cand isi aranjeaza _|_. :|]
-eu: Iarasi faci asa?
-Alex: cum? asa? asa? asa? asa? asa? asa? asa? asa? asa? asa? asa? [aratand]


-Vlad [la orice spunem]: ai cam mult tupeu nu crezi?


-Andreea: Alex tu in ce vrei sa te transformi?
-Alex: Plm...in demon...
-Vlad [foarte calm]: in gay...


-Robi: !@$#%@#!!!!
-eu: ai probleme cu nervi!
-Robi: NU AM PROBLEME CU NERVII!!!!!!! [tipand ca un descreierat.]


-Dan [cantand]: Am sa ma sinucin in noapte la noapteeee
-noi: TACI IN PLM CA SURZIM!


Dan[catre mine. Pt ca eu ii spuneam ca semana cu tata in copilarie]: Eu nu seman cu tine, tu ai ochii albastri, eu verzi.
-eu: si ce? tata are ochii verzi.


Robi: Ce frumos sunt, uite asa se lucreaza un abdomen [si incepe sa faca...chestii]! Cei mai buni prieteni sunt...muschii mei! [si ii pupa].


Robi [din 20 in 20 de secunde catre mine]: :* . >:D< .


[TO BE CONTINUED...]

Un comentariu: