vineri, 13 august 2010

Vise taica vise

"Marii visatori nu pot fi domesticiti" su\punea odata un scriitor roman pe care il apreciez foarte mult.
Ei bine, eu fac parte din aceasta categorie de "visatori inraiti".

Ma hranesc cu vise. Imi potolesc setea nebuna de dragoste cu vise. Si parca imi place mai mult asa.
De ce? In acest caz Fulda are mare dreptate. In piesa "Prostul", un om spunea: "-imi place sa ma simt rege, dictator, actor mare. E pentru mine o fericire fara seaman, singura fericire." Cineva i-a raspuns:" Dar nu incerci niciodata sa ajungi ceea ce visezi?" "Nu stiu daca atunci mi-ar mai placea."

...

Totul in jurul meu este armonie...atata timp cat vizez, normal. Cand ma trezesc la realitate, adica rare ori, intalnesc numai perversi, tigani, cocalari, babute care par pasnice dar injura mai rau ca ultimul...prost.

Pana si cersetorii care stau deseori la coltu' strazii si iti cer "o mie de lei" (cam mult, avand in vedere ca am trecut, nene, la RON din 2006), ori "o paine, sau macar un graham" (cam pretentios tipu', nu vrea oare si icre negre? crevezi? ceva ceva?) ajung la mall , parfumati si cu haine de firma...

Sau aceia de la aproape orcare semafor care se prefac ca schiopateaza si dupa ii vad alergand bine-merci.

Sau babuta din fata blocului care zice ca nu a mai mancat o paine de zile in sir....o fi avand dreptate, dar pui, pizza si suc mananca, respectiv bea zilnic (si cica e criza! ha!)!

Si mai sunt si babutele aea care isi pun banii intr-o...ceva; dar pun numa' cate 20-30 de bani, iar ce primesc pun in buzunar, de unde da p'afara. Si striga ca accepta si euro. Zau? Chiar ma ingrijoram, oare primeste si bonuri de masa? Sau direct cardul de credit cu tot cu parola? Puneti-va frate pofta in cui!

Dar...nu ma mir, traim in Romania.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu