vineri, 24 septembrie 2010

Dreams coming from the PAST.

As vrea sa traiesc in trecut, anii 30-40…sa fiu regina si sa am un aparat foto scump, iar toata ziua sa ma plimb prin gradina mea imensa si plina de flori, cam ca cea de la Balchik, facand fotografii alb-negru si sepia si fumand trabucuri.

Sa am o barca mica cu care sa ma plimb pe lacurile romanice din Anglia, tara in care sa locuiesc, purtand rochii lungi si albe…si un monoclu argintiu pe care sa il port peste tot. Sa imi beau cafeaua diminieata stand pe terasa si admirand Gradina ca un paradis. Sa.mi scriu memoriile si sa se faca un film dupa viata mea… sa calatoresc cu trasura si sa merg in Franta in vizita la rudele mele.

Sa am 3 copii, doi baieti si o fata, si un sot bogat, destept, aratos care sa ma iubeasca si pe care sa ii iubesc mai mult decat orice. Si apoi as vrea sa am 2 motani “imperiali” pe care sa ii cheme Silver si Golden si care sa doarma noaptea langa mine, torcand.

Iar dimineata cand m.as scula sa ma intampine copiii imbracati pentru ceai si sa imi aduca aminte ca vor sa luam micul dejun pe terasa.

Sa am un nume de familie lung, ciudat si care sa se termine cu “burg”, ca un nume de germani.

Sa iubesc dulciurile si sa merg in padure sa culg fragi cu copiii mei. Sa mi se srcie numele din flori colorate la fereastra din camera mea si sa scriu povesti pentru copii, sub un alt nume, fara ca lumea sa stie ca sunt eu, abia dupa ce mor sa afle…si sa ma iubeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu