sâmbătă, 11 septembrie 2010

veleka river beach

nessebar - old town

irakly beach - the most virgin beach [desi nu prea]

nessebar - faleza

Hello september!


Well, ieri am venit si eu [finally] acasa. Dupa o prelungire aproape zilnica a vacantei [trebuia initial sa stau o saptamana...dar am stat doua :| ] si dupa un drum de 3 ore + o ora ambuteaj in bucuresti, am ajuns si eu acasaaa. Si cum am ajuns, am iesit afara.

Acolo, in spatele blocului, cele doua fecioare ma asteptau. :)) Si am mers la vreo 3-4 magazine ca sa luam cola ca aveam capace. Nada. Si pana la urma am cumparat. In rest, nimic important. Defaapt...8-> :-".



-Acum vacanta: in Balchik numai funduri cracanate. Cateva din ele le.am si surprins in poze. Dar nu le postez.

Inafara de faptul ca mi.am luat vreo 2 bratari si un lant pe care il adoooor si pe care am dat aproape 20 de leva [si bineinteles ca nu merita, dar tot imi place <3]>
Cat despre Nessebar, a fost frumos. Balchick - minunat. Ahtopol - plictisitor. Sozopol - prea multe smochine >:p. Sunny beach - prea multi germani, dar nu m.a deranjat :"> . Plus ca tipa de la bar era rockerita si am vorbit cu ea [macar ea chiar stia engleza, nu ca receptionerele 8-| ].

Deocamdata nu am descarcat decat pozele de pe telefon, dar majoritatea sunt pe aparatul foto. Dar ca un mic rezumat in imagini...priviti sus.


Si pentru ca incepe scoala luni...TREBUIE SA O FACEM LATA. SI O SA O FACEM!


[p.s: o sa mai postez imagini, cand o sa le descarc.] Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu