miercuri, 1 decembrie 2010

Cioc, cioc.

A venit iarna. Si cu ea, ziua Romaniei [LA MULTI ANI! :|]
Toti ar trebui sa ne bucuram si la la la de 1 decembrie ca doar, in 1918 la Alba Iulia baietii munceau acolo si semnau. Dar nu. Eu sunt in continuare melancolica, prost dispusa. Inafara de faptul ca vreau sa merg la patinoar, iar vremea de afara sucks, ma mai pune mama sa fac si meditatii. Uraaa.

In fine...

Azi dimineata [acum juma' de ora] m.am trezit optimista cu intrebarea: ninge, nu? Raspunsul a fost unul rece...si direct: nu, ploua. Toata noaptea a plouat, asta nu e vreme de patinoar! Uraaa, dinou.

OFICIAL URASC SA FIU A 7-A. Teste in fiecare saptama, sau chiar cateva pe zi, revista lu' diriga pt. care pur si simplu NU AM TIMP sa scriu [acum mai vrea si profa de franceza sa.i aducem pt. revista ei, da in schimb nu ne ia sa cantam], profu' de mate care ne pune sa dam test la algebra cu BIBLIOTECARA pt. ca are nu stiu ce actiune la TV [tudor vladimirescu] si.i ia doar pe aia "mai pun slabuti" si dupa se gaseste una sa comenteze ca a venit bibliotecara la si 10 si nu am apucat sa terminam de copiat, ăăă de rezolvat tesul, desi acel cineva terminase :|, asa ca o sa mai dam odata unul mai greu, ca s.a enerveat profesorul. [multumim, fata!] Dupa, teza. Te-ze-le. Vin re-pe-de. Pa' 10 la romana si pa' 16 la mate. Maine tre' sa ne aduca testul la biologie [olingheru e foarte tare!], la care am facut varza. De 2 saptamani zice ia de fizica ca ma asculta si nu m.a ascultat. ADICA AM INVATAT DEGEABA?! In schimb cand ii asculta pe altii tot eu raspund :)) b-). Si ca sa zic ceva si de chimie...e ok DEOCAMDATA. Exceptand faputl ca minunatii mei colegi scriu atat de repede...si nu apuc sa merg si eu cu ex facute ca sa iau punctisoare:| Marog...reusisem si eu odata sa merg, eram pa' la jumatea drumului, da profu "gataa, atata" asa ca a trebuit sa ma intorc tacticos in banca:|. E VINA MEA CA STAU IN A 4-A BANCA LA FEREASTRA SI AJUNG GREU LA CATEDRA?

Whatever....sa ma intorc la iarna.
Hello winter! ^^

Un comentariu:

  1. urasc zapadaa^^
    stai sa vezi cum o sa fie intr-a 8a,teza la romana,la mate si la istorie/geografie.
    vreo 11 pagini de invatat la ist/geogr. inca 20 la romana,si nu stiu cate miliarde de teoreme,defintii etc.:-@
    ily <3

    RăspundețiȘtergere