joi, 16 decembrie 2010

O a mia aberatie despre un subiect aberant


Fake! Fake e un cuvant molipsitor! Mai ales cand il auzi de la Iedi, pardon, Biscuite Bo$$ ^:)^ care face vocalize cu fake fake fake fakeee.
Ce pot eu sa scriu despre fake-uri? Toata lumea stie ce e aia fake. [acum stie si angelo =)].
Doar 2 zile si m.am convins, dupa ce ati spus voi ca ... este fake. :)
As pune o poza cu fake :) dar nu vreau sa ajunga vedeta prin ziare. :)) Asa ca pun doar o "caricatura".
Parca si vad la drift [=((] cum suna cineva si intreba "esti fake?" dar pare ca afirma. Esti secsi?
Si apropo de drift. Asta e un fel de remembering despre cand am dat mesaje si am sunat si am vorbit cu escu <3>
MISS U GUYS! and also fuck you
Sa ne intoarcem la fake. Imi vine sa striiig asa tare fakEEEEEEE!!!!!!!!!
Daca stau mai bine sa ma gandesc tipul din imagine chiar seamana cu cineva cunoscut. FAKE!
Cand cautam pe GOAGLE o poza "fake" am ajuns la emo fake si acolo era o poza cu justin bieber. Fake e! Numai ca iemo nu e!
Acum am o imagine dinaia aiurita rau in minte: oare Fake are asternut cu animal printuri? Oare fake se uita dupa ce se sterge la popou :o3?
Tema de gandire!

2 comentarii: