miercuri, 16 noiembrie 2011

Romanica [partea 2]

Azi am trait o alta dovada a faptului ca vreau sa ma mut din tara asta:
Tocmai imi cumparasem ceva de la o patiserie cand, in fata mea apar 2 puradei de un metru si o flegma, fiecare cu cate o bata in mana. Pun mana pe mancarea mea [care mirosea foooarte bine si din care abia asteptam sa o infulec] si incearca sa o smulga amenintandu-ma ca daca nu le-o dau ma bat :). Bineinteles, eu opun rezistenta, dar intr-un final cedez. [adica oricum nu mai mancam dupa ce atinsesera ei cu labele lor jegoase]. Bineinteles ca, desi era o gramada de lume care a vazut scena, nimeni nu a reactionat. Tipic.
Urasc tiganii! Nu ma intelegeti gresit, nu sunt rasista, adica nu am nimic cu tiganii cinstiti si bla bla, insa ii detest pe cei care fura si fac chestii de genul asta.
Mai ca imi vine sa stau 2 ani invatand toata ziua si toata noaptea ca sa dau bacul international si sa plec naiba din tara asta dupa ce termin liceul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu