sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Leapsa

De la Moni :

1. Imi poti spune: Alexa, simplu.
2. Mi-ar placea sa ma numesc: Nicoleta :o3
3. Daca as fi un personaj de carte, as fi: Maria [Unsprezece minute, de Paulo Coelho; p.s.: va recomand cu caldura cartea]
4. Melodia mea preferata este: Nu ma pot decide intre Adele - Rolling in the deep si Bon Jovi - Diamond ring.
5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine este: vineri.
6. Imi e dor: sa merg in tabere.
7. Dintre actorii din intreaga lume azi il plac pe: Ashton Kutcher si Ben Affleck.
8. Urasc scoala pentru ca: ideea ca trebuie sa merg acolo ma face sa ma scol la 7 dimineata
9. Imi place scoala pentru ca: e fun <3.
10. Culoarea mea preferata e: rosu.
11. Partea preferata a zilei pentru mine e: seara.
12. Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestrii?: unde e mos craciun !?
13. Mi-ar placea sa locuiesc: in S.U.A. Si o sa o fac.
14. Azi sunt fericita pentru ca: il iubesc.
15. A fost un cosmar sa vad: o gramada de accidente in fata mea.
16. As vrea sa: fiu asigurata ca intru in ce liceu vreau.
17. Mi-ar placea sa existe: un aparat care sa opreasca timpul in loc.
18. As vrea sa lucrez in domeniul: psihologie.
19. Daca as avea o putere ar fi: telepatia.
20. Imi place numele: Edgar !
21. Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: imi spun cat de penibila sunt.
22. Citatul meu preferat este: "Pe om timpul nu-l transforma, invatatura nu-l transforma - unicul lucru care te poate face sa-ti schimbi gandurile este dragostea" Paulo Coelho si "Cand iti doresti cu adevarat un lucru, tot Universul aspira asupra infaptuirii acelui lucru" Paulo Coelho.
23. Cred ca cel mai frumos sentiment e: dragostea.
24. As vrea sa pot: multumi pe toata lumea, inclusiv pe mine, intotdeauna, orice as face.
25. Viata e frumoasa pentru ca: orice lucru, cat de marunt, te face fericit.
26. Planul meu secret e sa: nu va spun planul meu secret..
27. Imi place serialul: The Heck Family si Seinfeld - pe care l-am vazut de vreo 3 ori.
28. As vrea sa scriu despre: sentimente.
29. Vreau sa iti spun ca: mai sunt 2 intrebari.
30. Cum ti s-a parut acest chestionar? Ce ai vrea sa ii mai pui?: A fost bunut.
31. Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: eu sunt zgarcita si nu o dau mai departe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu