marți, 24 ianuarie 2012

I hear voices in my head...

Cum sa pot sa dorm, cand gandurile imi invadeaza fiecare particica din minte? Cand vocile din capul meu urla? Simt va ceva vrea sa se elibereze din capul meu, incercand sa il deschida.
Nu, nu sunt nebuna. Si de fapt, fieicare om nebun se crede a fi intreg la minte si sanatos. Poate ca sunt unul dintre ei... Sau poate ca sunt doar o adolescenta indragostita care isi face mii de griji, ca si un adult. Pentru ca am parinti care imi cer parerea in legatura cu orice, care ma iubesc mai mult decat pe orice si care se gandesc numai la viitorul meu. Bineinteles ca nu poate fi totul roz in legatura cu gandurile din mintea mea, ca trebuie sa apara o "situatie dificila". Dar dupa fiecare "situatie dificila" urmeaza un "deznodamant". Vreau sa aflu mai repede incheierea acestei povesti...
Dar oare daca am stii dinainte ce se va intampla, ar mai avea rost viata? Ar mai avea vreun farmec? Ti-ai verifica "agenda" si ai observa ca peste 6 zile la ora 15:32 urmeaza sa mananci Lasagna, ca vei lua bacul cu 6,21, ca te vei.casatori pe 5.06.2022 si vei face sex pe data de 18, ca parintii tai o da moara intr-o zi de 4. Ar fi groaznic, sincer.
In fine, am deviat mult de la subiect. Sper doar ca acest episod din viata mea sa se termine cum nu se putea mai bine... Si am incredere ca ai mei vor lua cea mai buna decizie, ca de obicei. Si... Sper ca anul asta sa am niste realizari insemnate in agenda vietii. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu