sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Where's the summer?

Incepusem ieri sa imi aduc aminte cat imi placea sa merg vara in tabere. Si asa, din gand in gand am ajuns la ideea ca vreau vara mai repede, ca m-am saturat sa port haine groase si sa imi ia 7 minute doar sa ma-mi pun un pulover, sa ma incalt, sa imi pun un fular si mantoul; ca m-am saturat sa merg prin balti si noroaie si sa trebuiasca sa umblu cu servetele si picaturi de nas dupa mine si sa le pierd prin buzunare; ca m-am saturat de raceala asta care nu mai trece de 3 saptamani si de lenea specifica iernii (si pe langa faptul ca e iarna, mai e si lenea specifica vacantei).
Si uite asa m-am gandit eu ca vreau sa merg la vara in tabara, ca am chef sa ma catar pe stanci, sa alerg, sa fac tiroliana si sa merg pana imi crapa picioarele.
Si cum am mai fost in tabere la Radutravel, am intrat dragut pe site-ul lor si am gasit o oferta care imi salta putin inima din loc.

Asa caaaa... tot ce mai am de facut e sa ii intreb pe ai mei. =))

*later edit: i-am zis iubitei mele mame de tabara, iar raspunsul ei a fost "mai e pana la vara... du-te si spala vasele!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu