duminică, 23 mai 2010

Finally.


Nu am scris de ieri. Situ ca ti'a fost dor de mine, dar am revenit. Si, daca nu iti convine ce scriu, atunci opreste'te!
Daca inca mai citesti asta, bine. Fa'o. Hai.

Deeci, mi'am luat FINALLY chitara. 8->

Well, inca nu stiu sa cant, ma chinui sa invat "Andri Popa", desi deja mi'am dezacordat chitara. Oricum, am invatat si eu 4 acorduri!!!! 4!!!
Ei bine, primul ascultator al meu [moni] a trebuit sa stea vreo 4 minute ca sa ii cant eu prima strofa, si cand am terminat, a pufnit'o rasul. Nu ma mir. A fost groaznic.
Sincera sa fiu, parca deja mi s'a luat. Nu m'am atins de ea de azi-dimineata, avand in vedere ca acum e 22:32....si o am de..vineri :-?.

Oricum, hai sa ti'o descriu putin...vrei? stiam ca nu. E visinie, si are negru pe margini. Tadaaaam, asta a fost lunga descriere.
P.S. are 3 corzi de plastic si 3 de metal, nu m'am prins de ce. Ala de la magazin a zis ca e bn sa invat de d'alea de plastic. Si cand mi le'a intors [pentru ca sunt stangace :-"], mi'a pus doar 3 de plastic. Whatever, situ ca nu te interesa. Asa ca...gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu