duminică, 23 mai 2010

Sufar?

Nu ma cred emo. Nu sunt emo si nu voi fi emo. Cred. In fine, nu asta conteaza, dar nu stiam cum sa incep, asa ca o sa trec direct la subiect.

Sunt emotiva. Foarte emotiva. In 90% din cazuri am crize de ras, cand ma doare stomacul si fata de la atata ras, iar in restul de 10% plang. Da plang cand sunt singura. Nu imi place sa ma vada cineva. De exemplu, azi am plans. Motivul? Coaieee, nu vreau sa incep liceul si sa ii pierd. Pe cine? Pe ei, pe moni, pe geo si restu'. Da mi'e lene sa insir. Frate, prieteni ca ei nu gasesti asa usor. Ei nu te parasesc cand ti'e greu. Azi vorbem eu cu moni despre asta. Stiu ca mai am 2 sau 3 ani, depinde ce hotaraste guvernul asta de cacat, despre care nu vreau sa incep o discutie. Dar oricum e triiiist.

Voi continua, cand am sa vorbesc mai amplu, dar acum urla mama sa inchid calculatorul, deci e doar unsprezece fara zece :-@. Noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu