duminică, 30 ianuarie 2011

ciudatime

Spiritism [pauza,rad].
Ziua asta a fost blana! Tot ce pot sa spun este:
-Baaa aveti grija sa nu cadeti... Bufs,spang,crr,tzzz! [si am cazut]
-Ok o sa zic ca .. azi am mancat pizza! o sa tin minte pana maine ca azi am mancat pizza!
-Cristi are crize de ras, ca mine :)
-Era sa intru in toaleta barbatilor
-Liviu a luat alea de ketchup de la Speed =))
-Nu aveti nevoie de servetele! aveti maneci...
-Baaa unde mergem? -Undeva la caldura... -Hai in Cora. -Hai, si ne luam pizza... -Ok,hai. -Ba eu nu vreau pizza. -Nici eu. Deci hai sa ne luam pizza. -Ok, fiecare sa propuna 2 feluri de pizza. -Vegetariana e exclusa! [incepem sa mancam] -Vegetariana are vinete. -Eu am mancat o singura data vinete si am vomitat dupa. -SUNTEM LA MASAAAAAAAA!!!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu