luni, 10 ianuarie 2011

Si am mai golit o cutie de tic-tac. Nu pot sa nu imi aduc aminte de sorin in ora de engleza=)). Si de Florian, pe langa care as face bine sa nu mai stau. :-s. Cel putin nu cand are obiecte ascutite in mana.
Alte noutati...
Am un "tata" nou. Ediiiii >:D< [s.a autoproclamat]. btw, inca ma striga emo :(. Bani nu vrea sa ii cer =)). "Totul pana la bani, emo!"
Mi.e dor de Raduuu. Si de Mihneaaa. Si de Ioanaaa <3.>
Altceva?
...
M.am certat cu vecinii de sus \:d/. Defapt mama s.a certat. A comentat tipu' ca trebuie persoana care este in miscare sa salute persoana care sta pe loc. =)) Mama a zis ca defapt barbatul trebuie sa salute. Asa ca am xeroxat pagina din codul bunelor maniere si le-o pun in cutia postala \:d/.
Acum observ ca bricheta asta e inca pe birou...de la inceputul vacantei.
BAAA MI.AM GASIT FINGERBOARD-UL!!!! =)) [tot pe birou]
Maine am istorieee :), si francezaaa :), si englezaaa <3,>
haipa.
Cat despre....el? Cred ca am scapat o perioada. Nu prea m.am mai gandit si deocamdata...sunt libera. Deocamdata am zis. Asta am spus si asta toamna...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu