joi, 1 decembrie 2011

1 Decembrie... si ce?

Tot ce vad peste tot sunt oameni care pretind ca sunt mandri ca sunt romani, desi in restul anului aproape ca urasc Romania. Nu ma intelegeti gresit, sunt mandra ca sunt romanca, i mean pentru ce AM FOST ca tara, ce oameni AM AVUT, dar cand ma gandesc cum SUNTEM acum imi piere tot cheful de orice.
Eu nu ma simt speciala de 1 Decembrie. Singurul care ma face sa ma simt sp
eciala este el.

*si eu care credeam ca o zi fara scoala e un prilej de distractie cu prietenii...
In schimb, asta e prima zi de iarna calendaristica. Un "Welcome" calduros [ca tot e frig afara] din partea mea.

2 comentarii:

  1. I support u!
    Crede-ma, ca si pe mine ma dezgusta chestiile gen. Frate, sa va vad cand oti fi ca mine, sa nu aveti liber de 1 Decembrie. Cat de romani o sa va simtiti atunci, ei?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai tu nici nu ai de ce sa ai liber. :))

    RăspundețiȘtergere