miercuri, 28 decembrie 2011

After le Craciun

Oof, raceala asta.
Urasc sa fiu racita, niciodata nu mi-a placut.
De multe ori cand sunt racita ma gandesc de unde pot sa am atatea rezerve de muci [scuzati-mi vocabularul]. Stau si ma afund in mormane interminabile de servetele ude de la prea mult suflat.
Trebuie sa beau ceaiuri peste ceaiuri, sa iau pastile groaznice la gust, sa stau in casa, sa ma infofolesc, sa fac bai fierbinti [nu ca asta nu mi-ar placea], sa ma chinui sa mananc/beau/vorbesc pentru ca ma doare in gat. Noroc ca nu mi-a dat iar mama Fervex, ca aia chiar punea capac.
*Tocmai ma cheama mama sa iau un sirop BIO ingrozitor*.
Back.
Craciunul a fost dragut, inafara de faptul ca ai mei au plecat in vizita fara mine [thank God], am fost in Ocktober si ne-am vazut si cu Dizzy, Sear si Brat, de care chiar imi era dor. O bere bine meritata si niste sarmale facute de mama au salvat Craciunul. A, si NU m-am ingrasat Craciunul asta!!!

Siii vine si Revelionul, pa' bune ca nu vreau 2012. Examene, invatat, admitere, invatat, liceu, invatat, bleaaah.
Dabia astept sa imi expire odata abonamentul asta, sa scap dracu de el si sa imi iau telefon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu