joi, 10 februarie 2011

Inca traiesc :) si inca il iubesc :x

Toate bune si frumoase.
Coleg nou, naspaa.
Inca il iubesc, mai mult ca niciodata. :) :x
Ana incepe sa isi strige singura "demisia".
Altele? Harabor are glume mai bunute.
Lexa si Duda ma fac sa ma simt ca un modelino.
Moni e superman. Dar cum hanoracul ei e la mine, eu sunt acum :))
Edi imi mananca toata mancarea si nici nu imi da bani=)) [ce tata rau :-<]
Inca nu m.am hotarat in ce liceu sa intru.
Mi.am numit chitara "ciuf ufii" :o3
Maine avem meciuri.
Biletele la Bon Jovi sunt cam scumpe=))
Sunt in pana de muzica! :o
etccc

4 comentarii:

  1. si eu am observat ca Harabor e mai ok in ultima vreme:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu merg la Bon Jovii <3. am vorbit cu Mom si ma lasa.
    Eu sunt Superman,punct.
    ily. <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu ti'am mancat nimic ! Ea s'a mancat singura in gura mea :))

    RăspundețiȘtergere