luni, 28 februarie 2011

Primavara incepe cu ... 1 martie?


Maine va fi o zi ciudata, nu vreau ziua de maine. Urasc cand ajung la scoala si vad toate martisoarele claie peste gramada p banca mea. Unde mai e spiritul 1'ului martie? De unde sa stim de la cine e? Cum sa ni se mai topeasca picioarele daca ni.l da un anume baiat? Daia nu imi plac mie colegii mei de clasa. Cu mici exceptii.
Urasc cand fetele isi dau martisoare intre ele. Care e rostu? Desi nu imi place chestia asta, trebuie sa o fac ca doar na, o sa aduca toate si eu nu le dau nimic?! Dupa sa uita mai urat ca Ago la mine!
Maine am sa te iubesc. Am sa te iubesc mai mult ca niciodata. Trebuie sa ma revansez.

Trebuie sa scriu si ceva despre DORUUUU! [Silviu Tolu]:
Cel mai sexi om, inafara de Ashton Kutcher. Gasit poza intr.o revista, decupat, luat la scoala, facut 5 copii xerox, lipit perete. =P~


Un comentariu: