duminică, 20 februarie 2011


Vreau sa fii aici. Langa mine. Sa te simt.
Sa se opreasca curentul si pentru prima data sa nu imi fie frica, pentru ca esti langa mine sa ma aperi. Sa ma tii strans in brate, asa cum faci mereu. Sa ma doara maxilaru' mai tare ca niciodata!
Am destule lumanari, dar nu as aprinde niciuna, nici macar o secunda. Ochii tai lumineaza intunericul :).
Si apoi sa iesim. Noapte. Intuneric. Frig. TU. Niciun strigoi, vampir, nicio vrajitoare, nimeni nu-si mai face aparitia in mintea mea de copil, tu esti aici. Nu esti....dar imi imaginez eu.
Pentru mai multa placere am sa sting lumina. As trage si jaluzelele dar 2 indragostiti de la blocul de vis-a-vis se saruta pe balcon. Ar fi prea urat sa le ucid iubirea. Continuam povestea.
Dar cum?! El si-a aprins o tigara, si fata se duce inauntru. Parca vreau sa ma concentrez asupra celor 2, sa il las pe "al meu" putin, sa nu sughite.
Fata se intoarce cu o sticla de ceva, cred ca vin. El o tine in brate, ea il saruta. Nu mai conteaza frigul de afara, se au unul pe celalalt.
M.au observat. M-au observat ca ma holbez. Intra inauntru, trag jaluzelele caramizii si se saruta incontinuu. Oare ei isi dau seama ca umbrele lor romantice se vad de dupa jaluzele?


Al meu. Nu uitati de al meu. Maine se fac 8 luni de cand il iubesc. Oare ce face el acum, cand eu stau si numar cate luni au trecut?

2 comentarii:

  1. Frumos:)
    e aiurea sa fie asa mult timp dar macar sti ce simti.asta uneori e mai bine decat sa crezi ca simti ceva.sau cineva sa te faca sa il urasti desi il iubesti.scuze nu pot sa ma abtin sa nu aduc vorbe de mine.asa sunt eu.da daia ma iubesti:))
    ily<3

    RăspundețiȘtergere
  2. sarumana.
    vorbele tale, desi sunt greu de inteles, sunt mirifice. te iubesc <3

    RăspundețiȘtergere