sâmbătă, 26 martie 2011

Earth Hour

*Acest post este scris in timp ce "petreceam" Earth Hour.*

E Earth Hour. Aproximex ceasul pe la 20:50. Ma uit la telefon, e 20:52 [wow].
22 de minute in care singura sursa de lumina sunt 5 lumanari [au fost 6 sar una s.a consumat.] si ma simt excelent. Ups, tocmai am patat foaia cu ceara.
In fine...am un sentiment bun in mine. Simt ca fac ceva bun pentru planeta, macar acum.
Tocmai s.a mai stins o lumanare, o aprind dinou.
Vreau sa ies pe balcon sa vad daca si vcinii mei, de pe cealalta parte a bulevardului mi s.au alaturat.
...
Ce frumos e afara. :) Imi pun sezlongul pe balcon si ma apuc sa scriu un mesaj si sa mananc covrigei. Cat despre vecini... cam jumatate din lumini sunt aprinse.
...
Buun, Earth Hour s.a terminat. A fost dragut.
Ce am facut? Am...:
-cantat la chitara
-stat pe balcon in sezlong :))
-murdarit biroul cu ceara
-scris ceea ce scriu acum.
Astept anul viitor. :) Until then, waddle on!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu