marți, 8 martie 2011

So...COC'O


Naa. Coco e sexii. Coco e unul dintre cei 2 tipi cu care pot vorbi despre O-R-I-C-E! Chiar daca se supara fff repede si din tampenii, coco... E SEXI! =))
Coco musca din dusmani! [ei bine nu stiu daca musca...dar imi venea melodia Andri Popa in minte=))]
Definitia lui coco in viziunea la caterinca a mea: Coco este un specimen sexos, dildo'os, bisexual.
Coco nu ma lasa saa....
Coco e BEST!
TE-LE-DEPENDEEENT.
Coco e inalt. Il iubeste "din inima" pe profu' de mate [nu dau nume ca na...].
Coco e pervers si zice de mine ca sunt perversa! Inca nu ti.am vazuto! [chitara =))] [mai stii? :o3]
Coco zice ca sunt pitzi. NU SUNT PITI BAI "PAPAGAL STUFOS!" [chiar merge "papagal"...numele... si "stufos" ca are ditamai paru' pe picioare -> uitati-va cat are pe mana deci... :o , si imi place sa il trag de el =))]

Remembering:
-mai stii cand ziceai de mine ca atunci cand rad fac ca un aurolac?
-mai stii cand, asta-vara cantam alors on danse?
-mai stii cand ne rugam de tine 7 ani sa iesi afara:-w?
-mai stii cand ti.a furat telefonu =))?
-mai stii cand ti.a placut de ***a si imi tot bateam joc de tine?
- mai stiiiiiiiii....
...
...
sunt atat de multe ca nu pot sa le insir intr.o postare.
Si chiar daca nu pot sa fac postarea mai geniala ca a le lu' moni si lexa... TRE' SA APRECIEZI CA AM FACUT-O!

Te iubiiii :x

Este ooom si ee vestit. ANDREI Coco cel voinic =))

P.S.: PE GOOGLE SUNT NUMA' POZE CU DEFORMATI CAND IL CAUTI. EL E MAI SEXI ASA. mai ales cu hanoracu' lui sclipicios.
Coco nu stie sa minta.>:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu