miercuri, 2 martie 2011

Your love is like a bad medicine. Bad medicine is what I need.




M-am saturat! M-am saturat sa il vad cand trece pe langa mine fara sa zica nici macar buna. M-am saturat sa ma bag in pat cu gandul de a adormi repede pt. ca sunt obosita si peste 4 ore sa imi dau seama ca inca sunt treaza, gandindu-ma la el. M-am saturat sa vreau sa ii zic ceva si sa imi fie rusine. M-am saturat sa imi fie rusine sa il iau in brate, etc. M-am saturat sa imi zica ca ma iubeste, caci stiu ca nu e asa. M-am saturat sa stau in ore sa visez la el, in pauze...si de cele mai multe ori nu il
vad. M-am saturat sa imi zica toata
lumea ca nu e bine si nu stiu ce, ca stiu ca asa e, si daca as putea sa nu il mai iubesc, as fi facut-o de cel putin 8 luni incoace [vara a fost mai mult o astupare, caci voua nu v-am zis, inca il iubeam].
Your love is like a bad medicine. Bad medicine is what I need.

M-am saturat sa o vad, sa le vad cum sufera. Si cred ca prima concluzie la care am ajuns in clasa I a fost : BAIETII SUNT PROSTI. DAR FETELE SUNT MAI PROASTE CA II IUBESC.

All I really need now is a Jack. And some cookies.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu