vineri, 19 august 2011

Now you're gone...

Now you're gone...
I realize my love for you was strong
And I miss you here, now you're gone
I've keep waiting here by the phone
With your pictures hanging on the wall.

Fara ultimul vers.

Nu mai merita... ai facut atatea. Te-am iertat de atatea ori, am incercat sa o facem din nou. Eu pur si simplu nu pot. Nu e ca sunt suparata pe tine, dar noi nu mai contam, nu te mai intereseaza. De fapt nici nu te-a interesat vreodata. Ai fost mereu pe interes. Sunt sigura acum, dupa toate fazele astea. Nici nu stiu de ce te mai vreau inapoi. Nici nu stiu daca te mai vreau!
Ce tot spun atatea, avem atatea amintiri toate 4... normal ca te vreau. Te vrem inapoi.
Am facut atatea ... sacrificii pentru tine; am incercat mereu sa te ajutam. Pentru ce ?! Ca sa faci faze de genul? Nu cred ca meritam... Nu ai incercat niciodata sa ne faci pe plac cu ceva. Esti prea posesiva.
Mama are o vorba: "mai bine imi spui adevarul, oricat de dureros ar fi, decat sa ma minti". Nu ai putea si tu sa faci asta? Noi stim unele lucruri pe care tu nu crezi ca noi le stim. Si ne ascunzi aceste lucruri.
Ah, nici nu stii cat putem noi sa ne distram FARA TINE. Si probabil nici nu o sa mai stii. :)

Miss the old you...

you've changed so bad.

3 comentarii:

  1. nu esti singura care s-a saturat,iubito... cred ca toate suntem satule.. dar lasa.. urmeaza si zile mai bune ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Frate ati putea sa nu mai fiti voi atat de " POSESIVE". Nu poti obliga un om sa'ti faca pe plac, si din moment ce atata timp nu ati avut curaju s'o spuneti " ESTI PE INTERES" nu aveti sange'n vine sau?! " Fa'ti timp sa`ti incalzesti in primu rand sulfetu tau, si daca nu poti face un bine, macar nu fa un rau! :)"=> De aici sper ca se poate trage ceva.


    * Fiind un post public, imi asum riscu de a comenta, pentru ca deaia a fost pus aici nu?!





    Numai bine. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonim, merci pentru ca iti expui parerea, insa, postarea asta era pentru cineva in special. Nu cunosti povestea exact. De curand ne-am dat seama ca "e pe interes".
    Insa apreciez sfatul tau.

    RăspundețiȘtergere