miercuri, 31 august 2011

Tovarasii compromitatoare, de Theresa Gladden


"A o strange in brate era ca un drog care ii intra grabit in vene."

"Ea i-a acceptat limba oferindu-i-o in schimb pe a ei, intr-un sarut atnc si agresiv, care ar fi facut-o sa roseasca daca ar fi stat sa se gandeasca la ceea ce facea. Parea atat de natural sa-l sarute, atat de minunat ca era cuprinsa de imbratisarea lui barbateasca si primejdioasa. Oh, da, se gandi ea, am facut bine ca am acceptat sa il insotesc pe acest barbat daca tot mi-am dorit sa o iau pe calea naturaletei, a vietii salbatice.
Jake isi ridica mainile pe deasupra sanilor ei si-i cuprinse fata. O figura atat de minunata, se gandi el. Pe cand se uita in ochii ei fermecatori, incarcati de dorinta, si-a dat seama ca nu era o femeie cu care sa se culce si apoi sa o uite. Ea ii dadea stabilitate, era o femeie de casa. Era o persoana care te obliga sa o intragesti. Stabilitate, camin, dragoste. Erau lucruri la care nu isi permisese sa se gandeasca niciodata. Nu fusese loc pentru ele in viata pe care o traise."

"Ea isi lasa buzele acaparate, punandu-si bratele pe umerii lui. Se apropie si mai strans de el. O mai sarutasera si alti barbati, dar nimeni nu o mai facuse atat de disperat cum o facea el, de parca numai ea l-ar fi putut salva de la moarte."

"Iubirea si fericirea veneau inspre el din lucruri mici."

"-De ce femeile isi amintesc intotdeauna toate fleacurile pe care le spune un barbat? La distanta de zece ani, o femeie poate sa-si aminteasca un lucru stupid pe care l-a spus odata un barbat si el isi poate frange gatul din cauza asta.
-Asta pentru ca noi va iubim pe voi care sunteti niste creaturi prostute."


*Este singura carte pe care mi-am cumparat-o vreodata de la un targ. CU 2 LEI! Si este superba. [09.04.2011, palatul Sutu]
** A 300-a postare. Are un loc special. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu