sâmbătă, 20 august 2011

Wet Wet Wet - Love is all around me

You know I love you, I always will
My mind's made up by the way that I feel
There's no beginning
There'll be no end
Cause on my love you can depend.


Pentru Geo si Moni, care mi-au fost alaturi de 3 ani sau mai mult si care sper sa imi fie in continuare. Pentru ca facem parte din octogonul amoros [=))) b-)], pentru ca avem 2490735069512498637862367423 de amintiri impreuna, pentru ca am talentul sa fac lumea sa se indragosteasca de o anume persoana, pentru ca imi asculta aberatiile, pentru ca mereu imi dau sfaturi bune, pentru ca isi bat joc de mine in sensul bun, pentru ca ma fac sa ma opresc din enervat lumea la momentul potrivit, pentru ca stiu sa ma faca sa rad, pentru ca atunci cand vad ca ma suna automat zambesc, pentru ca e a 3-a vara petrecuta integral cu ele; ar mai fi sute de mii de pentru ca-uri.

And I'll love you... always !

3 comentarii:

  1. Si eu va iubesc. Si nimic nu o sa ne desparta. Chiar daca nu o sa fie extraordinar de usor o sa reusim.Va iubeeesc.Nu e nimic ce sa nu fii facut noi.Ma rog aproape nimic.Sunteti cele mai importante. Va iubeesc mult:o3

    RăspundețiȘtergere
  2. si pentru ca suntem noi ! asa ca incheiere. si faza cu indragostitu :-L asta nu e tocmai dragut,dar las-o asa. si eu va iubesc sexsoasele mele. si promit ca n-o sa ne desparta nimeni ! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. nu si tuuuuuu!!!
    peste tot "love " :o3
    nuuuuuuuuu,i'm gonna dieee

    RăspundețiȘtergere